Klantenservice

Vragen

Heeft u nog vragen over uw bestelling of technische vragen? Mail dan naar: support@beterbatterij.nl
 
Wij zullen zo snel mogelijk reageren

 

Klacht indienen

 

Wat doet BeterBatterij met uw klacht ?

Natuurlijk willen wij dat u als klant tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast zullen wij uw klacht gebruiken om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u van mening bent dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de aankoop via onze website, of dat u niet naar behoren bent behandeld door één van onze medewerkers, dan kunt u een klacht indienen.

U kunt uw klacht per e-mail indienen door een mail te sturen : support@beterbatterij.nl

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

  • Beterbatterij
  • Ter attentie van afdeling Klachtenmanagement
  • Lisztstraat 3
  • 3144KL Maassluis

U ontvangt van ons per e-mail een ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht

Uw klacht wordt conform de algemene voorwaarde binnen 2 weken beantwoord.

Als laatste kunt u met uw klacht  ook terect bij de stichting webshop keurmerk. Uw klacht kunt u indienen via het online invullen van een klachten formulier bij Webshop Keurmerk: Klacht indienen

Neem contact op
* Verplichte velden
Webshop keurmerk
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »