Klantenservice

Bel ons 010-7142201
Chat met ons Connecting
Stuur een email naar: [email protected]
Openingstijden
Maandag09:00 -16:00
Dinsdag09.00 -16:00
Woensdag09.00 -16:00
Donderdag09.00 -16:00
Vrijdag09.00 -16:00
Zaterdagclosed
ZondagClosed
Contactgegevens

Vragen ?

Heeft u nog vragen over uw bestelling of technische vragen? Mail dan naar: [email protected]
 
Wij zullen zo snel mogelijk reageren

 

Klacht indienen

 

Wat doet Beterbatterij met uw klacht ?

Natuurlijk willen wij dat u als klant tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast zullen wij uw klacht gebruiken om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u van mening bent dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de aankoop via onze website, of dat u niet naar behoren bent behandeld door één van onze medewerkers, dan kunt u een klacht indienen.

U kunt uw klacht per e-mail indienen door een mail te sturen : [email protected]

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

  • Beterbatterij
  • Ter attentie van afdeling Klachtenmanagement
  • Lisztstraat 3
  • 3144KL Maassluis

U ontvangt van ons per e-mail een ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht

Uw klacht wordt conform de algemene voorwaarde binnen 2 weken beantwoord.

Als laatste kunt u met uw klacht  ook terecht bij de stichting webshop keurmerk. Uw klacht kunt u indienen via het online invullen van een klachten formulier bij Webshop Keurmerk: Klacht indienen